SSブログ

The Carpenters - Rainy Days And Mondays [その他]

Gold

Gold

  • アーティスト: The Carpenters
  • 出版社/メーカー: A&M
  • 発売日: 2004/02/10
  • メディア: CD
なんだか寒いです~
月曜の夜から冷たい雨が降り続いて・・・[雨]
職場の人もクシャミ連発してました
家に着くと今度は私がクシャミ止まらず[あせあせ(飛び散る汗)]でした
最近かな?BSでThe Carpentersなどの曲が流れていたんです
ちょっとしみてくる感じがしました![小雨]

Talking to myself and feeling old
Sometimes I'd like to quit
Nothing ever seems to fit
Hangin' around, nothing to do but frown
Rainy days and Mondays always get me down

What I've got they used to call the blues
Nothing is really wrong
Feeling like I don't belong
Walking around some kind of lonely clown
Rainy days and Mondays always get me down

Funny but it seems I always wind up here with you
It's nice to know somebody loves me
Funny but it seems that it's the only thing to do
To run and find the one who loves me

(*) What I feel is come and gone before
No need to talk it out
We know what it's all about
Hanging around, nothing to do but frown
Rainy days and Mondays always get me down

Funny but it seems that it's the only thing to do
Run and find the one who loves me
Repeat (*)
Hangin around, nothing do to but frown
Rainy days and Mondays always get me down


nice!(2)  コメント(3)  トラックバック(0) 
共通テーマ:日記・雑感

nice! 2

コメント 3

ram

u_yasu様ありがとうございます
by ram (2008-05-14 21:13) 

堀田さん家


 『良い曲だね~』CDを貸して頂いて聞いた数々の名曲・・・
大学時代、バイトでピアノ弾きをしていたのですが
カーペンターズとビートルズは、絶対的なものでした。
 悲しいです・・・・・とっても
当時、既に故人でしたが、理由を教えて貰った時の事
今でも覚えています。
 ジャニスもカレンも・・・・スターには、何かがあるから
スターなのかもしれません。
 私も若干風邪気味です、鼻水と何故か涙が止まりません。


 
by 堀田さん家 (2008-05-15 14:42) 

ram

堀田さん家さま、ありがとうございます!!
だっだっ大丈夫ですか??
ちょっと心配です・・・
しかしすごいな~人に聞かせるピアノ曲弾けるなんて尊敬です
(小学生でピアノ挫折した私)
カレン突然の死の理由が衝撃的でしたね
スターだから、なのかもしれませんね
とても心に沁みる曲、出会えて感謝です・・・
by ram (2008-05-15 21:36) 

トラックバック 0

この広告は前回の更新から一定期間経過したブログに表示されています。更新すると自動で解除されます。